donderdag 20 maart 2008

Lijstje met allemaal titels


Leek me leuk om een lijstje met allemaal titels samen te stellen. dat is best wel iets waar ik me de hele dag mee kan bezig houden. Zou overigens niet weten wat voor verhalen ik erbij moet bedenken, wie weet doe ik dat wel nooit. Maar dat is het leuke aan lijstjes.
Het is gewoon leuk.

1. Dikke jongens worden groot
2. Helen Helmink
3. De heldhaftige doch ontroerende tochten van de wonderbaarlijke Jeromski "The Weeping Tiger" Love en zijn kornuiten
4. Martijn de Bruin vs Sanchez: Showdown in Naked Namibia
5. The return of Dickie Capaldo
6. Spagaat in de kerk
7. Herrie in de kerk
8. Bezoek van een doerak
9. Zoek dekking, zoek dekking!
10. Der Party Island ist immer gerade aus
11. Cottagecheese und Palmtrees
12. Hoe het uiteindelijk toch nog allemaal goed kwam (part 2)
13. Heibel op de soos
14. Het geheim van de witte speer
15. Samba in de rimboe

Ik zou eindigen met een lijstje van 15. Netjes rond, zoals het hoort. Maar ik keek toen fijn tv en bedacht een 16e.

16. Babbels en bimbo's
En een 17e

17.
Babbels en bimbo's: the movie

Als je er eentje wil lenen, neem contact met me op. Die nummer 16 zal binnen een paar jaar wel ergens op sbs6 of bnn of zoiets soortigs belanden.
Het gaat hard hoor.



Geen opmerkingen: